Bireysel hasar yönetimi, müşterilerin
sigorta taleplerine hızlı ve etkili bir şekilde yanıt vermek için tasarlanmış bir süreçtir.
Hasar anında müşterilerimiz için hızlı bir müdahale gerçekleştirilir ve hasarın büyümesi
engellenir.
Hasar sürecinde müşterilerimizle yakın temas halinde olup, sigortacılık
uzmanlarımız hasarın ne kadarının karşılanabileceği ve müşterilerimizin hakları hakkında
ayrıntılı bilgi verirler. Bireysel hasar yönetimi, müşterilerimizin sigorta sürecindeki
güvenlerini artırmak ve sorunları en kısa sürede çözmek için tasarlanmış bir hizmettir.
Poliçe aslı veya fotokopisi, Trafik kazası tespit tutanağı (kaza zaptı), Ruhsat fotokopisi, Ehliyet fotokopisi, Karşı tarafın aracına ait detayları, Karşı tarafın aracına ait ruhsat fotokopisi, Karşı tarafın aracına ait poliçe fotokopisi veya aslı
Poliçe aslı veya fotokopisi, Ruhsat fotokopisi, Ehliyet fotokopisi, Alkol raporu, Beyan, Hasarlı aracın fotoğrafı, Bulunuyorsa, yük irsaliyesi